- Młodzież - w ciągu roku
- Dzieci
- Młodzież
- Domowy Kościół
§ 1. Niniejszy Regulamin reguluje zasady uczestnictwa w rekolekcjach organizowanych przez Ruch Światło-Życie Archidiecezji Gdańskiej w ośrodku wyznaczonym przez organizatora Rekolekcji Oaz Żywego Kościoła zwanymi dalej „rekolekcjami”
§ 2. Uczestnik rekolekcji oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i w pełni akceptuje jego treść.
§ 3. Uczestnik rekolekcji oświadcza, że zapoznał się z podanymi informacjami na stronie internetowej rekolekcji i w pełni je akceptuje.
§ 4. Organizatorem rekolekcji jest Ruch Światło-Życie Archidiecezji Gdańskiej z siedzibą w: ul. Ks. Bpa. J. B. Szlagi 3, 81-506 Gdynia, zwany dalej: „Oaza”.
Osobami reprezentującymi Organizatora są Moderatorzy wraz z animatorami rekolekcji (zwani dalej „Animatorami, Kadrą”). Kadra wraz z Organizatorem ustala zasady przyjmowania uczestników, zatwierdza listę uczestników. Organizator może odmówić przyjęcia kandydata na rekolekcje, bez podania powodu, w szczególności w przypadku:
- braku miejsc przeznaczonych na dane rekolekcje,
- niedokonania terminowej wpłaty zaliczki przez Uczestnika.
§ 5. Wszelkie informacje dotyczące rekolekcji znajdują się na stronie internetowej gdansk.oaza.pl lub bezpośrednio u moderatorów rekolekcji. Są to jedyne oficjalne źródła informacji o rekolekcjach.
§ 6. Uczestnikami rekolekcji mogą być członkowie wspólnot oazowych oraz wszelkie osoby zaakceptowane przez moderatorów.
§ 7. Od osób niepełnoletnich wymaga się zgody rodziców/opiekunów prawnych wyrażonych na karcie uczestnika. Ponadto od wszystkich uczestników wymaga się bezwzględnego podporządkowania się Animatorom Grup.
§ 8. Uczestnik zgłaszający się na rekolekcje powinien wypełnić e-zgłoszenie dostępne na niniejszej stronie internetowej. Po udanej rejestracji system generuje kartę uczestnika i wysyła na podany adres email. Rejestracja elektroniczna trwa do terminu podanego przez organizatora. Kartę należy wydrukować i podpisać (w przypadku uczestnika niepełnoletniego kartę podpisują prawni opiekunowie). Wypełnioną kartę należy przywieźć ze sobą do ośrodka rekolekcyjnego.
§ 9. Uczestnik zobowiązany jest do przelania całej kwoty w wysokości podanej w tabelce z listą rekolekcji w terminie wyznaczonym przez organizatora na wskazane konto, chyba że inna forma płatności została wskazana przez organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do wydłużenia lub skrócenia tych terminów po wcześniejszym uzgodnieniu z uczestnikiem Rekolekcji.
Zaliczkę należy wpłacać na konto:
Diakonia Ruchu Światło-Życie Archidiecezji Gdańskiej
ul. Ks. Bpa J. B. Szlagi 3
81-506 Gdynia
NIP: 5862398569
Nr konta: 59 1020 1912 0000 9902 0219 2722
W tytule przelewu należy wpisać: “Nazwa rekolekcji rok, Imię i Nazwisko”
(np: „SUCH 2019, Jan Kowalski”).
§ 10. O zakwalifikowaniu się na Rekolekcje decyduje prawidłowe wypełnienie formularza, wpłata zaliczki oraz zastosowanie się do niniejszego regulaminu.
§ 11. W przypadku konieczności rezygnacji z Rekolekcji z przyczyn obiektywnych należy powiadomić Organizatora nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem. Zadatek nie podlega zwrotowi.
§ 12. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania rekolekcji. W przypadku odwołania rekolekcji, Organizator zwraca Uczestnikom wpłaconą kwotę.
§ 13. W ramach wpłaty za Rekolekcje uczestnik ma zagwarantowane:
- Wyżywienie
- Zakwaterowanie
- Opiekę przeszkolonej kadry
- Ubezpieczenie
- Udział we wszystkich zaplanowanych przez organizatora wydarzeniach.
§ 14. Nie ma możliwości rozpoczęcia rekolekcji w późniejszym terminie.
§ 15. Uczestnik rekolekcji winien godnie reprezentować swoje środowisko, dbać i szanować ekwipunek własny oraz pozostałych uczestników Rekolekcji, sprzęt udostępniony do wspólnego użytkowania oraz mienie społeczne i prywatne znajdujące się w miejscu zakwaterowania, dbać o czystość, higienę i zdrowie, szanować i chronić przyrodę.
§ 16. Uczestnicy zakwaterowani w określonym pomieszczeniu zobowiązują się do zdania pomieszczenia w stanie nienaruszonym ostatniego dnia rekolekcji. Uczestnicy, którzy zauważą szkody w swoich pomieszczenia przy kwaterowaniu, są zobowiązani niezwłocznie zgłosić je do Animatora, aby uwolnić się od odpowiedzialności za ich spowodowanie.
§ 17. Organizatorzy oraz Kadra nie sprawują pieczy nad mieniem uczestnika w trakcie trwania rekolekcji, w szczególności nie ponoszą odpowiedzialności za mienie pozostawione w trakcie rekolekcji.
§ 18. Za wszelkie szkody powstałe z winy własnej Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową.
§ 19 W przypadku niepełnego pobytu na Rekolekcjach niewynikającego z winy Organizatorów Uczestnikowi nie przysługuje prawo do zwrotu kosztów.
§ 20. Uczestnik Rekolekcji akceptując niniejszy regulamin oświadcza, że jego stan zdrowia pozwala na odbycie rekolekcji, a w przypadku jakichś szczególnych przypadłości powiadomił Kadrę o możliwych działaniach w przypadku nawrotu/ataku choroby.
§ 21. Przebywanie na terenie rekolekcji osób niebędących Uczestnikami jest surowo zabronione. Uczestnicy przyjmujący osoby bez uprzedniej zgody i wiedzy Kadry zostaną niezwłocznie ukarani poprzez upomnienie, a w ostateczności karą wydalenia z rekolekcji (w przypadku osób niepełnoletnich prawny opiekun zobowiązany jest do odebrania uczestnika z miejsca zakwaterowania). W takim przypadku Organizator nie zwraca kosztów uczestnictwa.
§ 22. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu Rekolekcji Oazowych oraz ośrodka, w którym organizowane są Rekolekcje. Za niestosowanie się do zarządzeń i zaleceń Organizatorów oraz Kadry, nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu a także za zachowania nieprzystające Oazowiczowi uczestnicy mogą zostać ukarani:
- Upomnieniem od Organizatorów, Kadry
- Powiadomieniem moderatora wspólnoty Uczestnika
- Dyscyplinarnym usunięciem z rekolekcji. W takim przypadku Organizator nie zwraca kosztów uczestnictwa.
§ 23. Organizator dokonuje podziału uczestników na grupy i przydziela ich do konkretnych pomieszczeń. Zmiany grup i pomieszczeń następują tylko i wyłącznie za zgodą organizatora.
§ 24. Każdy uczestnik rekolekcji zobowiązuje się do aktywnego udziału we wszystkich punktach programu oraz stawiania się na ewentualne wezwania Organizatorów, Kadry. Z chwilą przyjęcia na rekolekcje Uczestnik zobowiązany jest do podporządkowania się zarządzeniom Organizatora, Kadry, przestrzegania niniejszego Regulaminu.
Uczestnik ma obowiązek ze względu na bezpieczeństwo przestrzegać programu rekolekcji, a w czasie wolnym stosować się do poleceń Organizatora bądź Kadry. Uczestnicy zobowiązują się do niewykonywania gestów oraz niewypowiadania słów mogących obrazić innych uczestników rekolekcji.
Uczestnik bierze czynny udział w dyżurach gospodarczych i porządkowych w kuchni i innych pomieszczeniach pod opieką animatora. Inne obowiązki będą określane na bieżąco według uznania Organizatora, Kadry.
Uczestnicy zobowiązani są do noszenia schludnego i godnego stroju. Dotyczy to szczególnie piżamy, która powinna okrywać intymne części ciała i nie powinna być zbyt skąpa. Zwyczajem rekolekcyjnym dziewczęta noszą do Kościoła sukienki o długości poniżej kolan.
§ 25. Zabronione jest:
- posiadanie, spożywanie oraz dystrybucja środków odurzających (w tym m.in. narkotyków, alkoholu, dopalaczy środków psychoaktywnych, papierosów, tabaki) przez Uczestników rekolekcji.
- posiadanie broni białej, broni palnej i innych niebezpiecznych narzędzi.
- opuszczanie terenu ośrodka bez opiekuna,
- używanie telefonów, tabletów, mp3 itp. urządzeń elektronicznych w czasie zajęć,
- przebywanie w pokojach osób przeciwnej płci,
- naruszanie ciszy nocnej.
§ 26. Uczestnicy mogą używać telefonów tylko w pokojach i w czasie przerwy poobiedniej oraz przed kolacją.
Opiekunowie mogą kontaktować się z organizatorem w godzinach od 19:00 do 20:30.
§ 27. Uczestnicy mogą dokonywać zakupów w czasie wyznaczonym przez organizatora. Nie mogą jednak kupować napojów gazowanych, napojów energetycznych i chipsów i lodów.
§ 28. Uczestnik rekolekcji wyraża zgodę na publikację swojego wizerunku w materiałach podsumowujących rekolekcje oraz materiałach promujących Oazy i wydarzeń organizowanych/współorganizowanych przez Ruch Światło-Życie. Uczestnikowi nie przysługuje wynagrodzenie za ww. publikacje.
§ 29. Uczestnik rekolekcji wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji oraz organizacji rekolekcji – zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r.( Dz. Ust. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
§ 30. Przestrzeganie niniejszego Regulaminu obowiązuje wszystkich Uczestników i powinno być potwierdzone własnoręcznym podpisem Uczestnika. Regulamin obowiązuje do zakończenia rekolekcji.
§ 31. Warunkiem uczestnictwa w Rekolekcjach jest całkowita i bezwzględna akceptacja powyższego Regulaminu.
§ 32. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie rekolekcji.
§ 33. W sprawach spornych decyduje Organizator. W sprawach nieuregulowanych powyższym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Zgłoszenie | shortName | Nazwa | Od | Do | Miejsce | Turnus | Liczba miejsc | Kategoria wiekowa | Cena | Zgłoszenia | availabilityStatus | contactPerson | contactEmail | contactPhone |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
213 | SOM052025 | Studencka Oaza Modlitwy | 01/05/2025 | 04/05/2025 | Sychowo | brak | 37 | studenci | 100 | Tak | gdanskoaza@gmail.com | |||
214 | OM052025 | Oaza Modlitwy | 09/05/2025 | 11/05/2025 | Żukowo | rok szkolny | 20 | od 7 klasy SP | 150 | Tak | gdanskoaza@gmail.com |
Skontaktuj się z nami!
Oazy Modlitwy

Martyna Sobieraj
tel. 783 167 991
Szkoła Uczniów Chrystusa

Krzysztof Wica
tel. 537 658 765
Animatorzy

Jagoda Garbacz
tel. 783 356 994
Możesz też wysłać wiadomość na adres gdanskoaza@gmail.com
w temacie wpisując interesujące Cię rekolekcje lub zadanie (ODB, OND, ONŻ, Animator).
Odpowiemy na niego jak szybko to możliwe.
Uwaga: Zgłoszenie na Oazy Dzieci Bożych do końca kwietnia tylko dla dzieci ze wspólnot
Informacje
Zgłoszenie
Rodzice zapisują dziecko na rekolekcje wakacyjne przez wypełnienie odpowiedniego formularza na liście rekolekcji poniżej.
Na podany przez rodziców uczestnika adres e-mail zostaje automatycznie wygenerowana karta zgłoszenia.
Na adres e-mail zostaną także przesłane informacje o rekolekcjach oraz regulamin (dostępny także poniżej).
Uczestnik zostaje przyjęty na rekolekcje, gdy rodzic wpłaci zadatek oraz animator uzupełni opinię.
Zapisy trwają do wyczerpania miejsc i 10 dni przed rozpoczęciem rekolekcji.
Zaliczka
Warunkiem zapisania na rekolekcje dziecięce jest wpłata zaliczki na konto w wysokości 300 zł. Zaliczkę prosimy wpłacić od razu po zapisaniu dziecka.
Nie przyjmujemy zaliczek w gotówce.
Całkowity koszt rekolekcji jest podany w tabeli z rekolekcjami.
Do 14 dni przed rozpoczęciem rekolekcji, należy uregulować przelewem drugą część płatności, tj. 550zł – dla rekolekcji krótkich, klasy I-III, lub 1000zł – dla rekolekcji długich, klasy IV-VI (w tytule dopisać: cz.2)
Dane do przelewu
Oaza Dzieci Bożych
Bank Spółdzielczy w Tczewie
Numer konta: 33 8345 0006 2011 0200 0257 0007
W tytule przelewu należy wpisać:
“ODB rok, miejscowość, termin, imię i nazwisko dziecka”,
np.: „ODB 2025, Półczno, 29.06-05.07, Jan Kowalski ”.
Karta rekolekcyjna
Karta rekolekcyjna musi zawierać podpisy obojga rodziców lub opiekunów prawnych.Wypełnioną i podpisaną kartę zgłoszenia należy dostarczyć do ośrodka rekolekcyjnego w dniu rozpoczęcia rekolekcji (bez niej uczestnik nie zostanie przyjęty na rekolekcje).
Przed rekolekcjami, do rodziców (opiekunów), na podany podczas rejestracji adres e-mail, zostanie wysłana informacja o miejscu i szczegółach rekolekcji.
§ 1. Niniejszy Regulamin reguluje zasady uczestnictwa w rekolekcjach realizowanych przez Ruch Światło – Życie Archidiecezji Gdańskiej w ośrodku wyznaczonym przez Organizatora Rekolekcji Oaz Żywego Kościoła zwanymi dalej „rekolekcjami”.
§ 2. Rodzice uczestnika rekolekcji oświadczają, że zapoznali się z niniejszym Regulaminem i w pełni akceptuje jego treść.
§ 3. Rodzice uczestnika rekolekcji oświadczają, że zapoznali się z podanymi informacjami na stronie internetowej rekolekcji i w pełni je akceptuje.
§ 4. Organizatorem rekolekcji jest Parafia pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Żukowie, ul. 3-go Maja 4; 83-330 Żukowo. Osobami reprezentującymi Organizatora są Moderatorzy wraz z animatorami rekolekcji (zwani dalej „Animatorami, Kadrą”). Kadra wraz z Organizatorem ustala zasady przyjmowania uczestników, zatwierdza listę uczestników. Organizator może odmówić przyjęcia kandydata na rekolekcje, bez podania powodu, w szczególności w przypadku:
- braku miejsc przeznaczonych na dane rekolekcje,
- niedokonania terminowej wpłaty zaliczki przez uczestnika.
§ 5. Uczestnikami rekolekcji mogą być członkowie wspólnot oazowych oraz wszelkie osoby zaakceptowane przez moderatorów.
§ 6. Ponieważ uczestnicy są niepełnoletni wymaga się zgody rodziców/opiekunów prawnych wyrażonych na karcie uczestnika. Ponadto od wszystkich uczestników wymaga się bezwzględnego podporządkowania się Animatorom Grup.
§ 7. Rodzice zgłaszający uczestnika powinni wypełnić e-zgłoszenie dostępne na stronie https://oazagdansk.pl/rekolekcje. Po udanej rejestracji system generuje kartę uczestnika i wysyła na podany adres email. Rejestracja elektroniczna trwa do terminu podanego przez Organizatora. Kartę należy wydrukować i podpisać (karta musi zawierać podpisy obojga rodziców lub prawnych opiekunów. Kartę należy uzupełnić także o opinię animatora i moderatora (w przypadku osób nie będących w żadnej wspólnoty księdza proboszcza lub katechety). W przypadku pozbawienia praw rodzicielskich jednego z rodziców załączamy ksero wyroku sądowego! Wypełnioną kartę należy przywieźć ze sobą na rekolekcje. Brak karty powoduje niemożność uczestniczenia w rekolekcjach.
§ 8. Rodzice uczestnika zobowiązani są do wniesienia zadatku w wysokości 300 zł w terminie wyznaczonym przez Organizatora oraz zobowiązani są do uiszczenia pozostałej kwoty przelewem na podane konto. Organizator zastrzega sobie prawo do wydłużenia lub skrócenia tych terminów po wcześniejszym uzgodnieniu z rodzicami uczestnika rekolekcji.
§ 9. Zadatek należy wpłacić na konto:
Oaza Dzieci Bożych
Bank Spółdzielczy w Tczewie
Numer konta: 33 8345 0006 2011 0200 0257 0007
W tytule przelewu należy wpisać:
“ODB, miejsce, termin, Imię i Nazwisko”
§ 10. O zakwalifikowaniu się na rekolekcje decyduje prawidłowe wypełnienie formularza, wpłata zadatku oraz zastosowanie się do niniejszego regulaminu.
§ 11. W przypadku konieczności rezygnacji z rekolekcji z przyczyn obiektywnych należy powiadomić Organizatora nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem. W przeciwnym razie zadatek nie podlega zwrotowi.
§ 12. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania rekolekcji. W przypadku odwołania rekolekcji, Organizator zwraca rodzicom uczestnika wpłaconą kwotę.
§ 13. W ramach wpłaty za rekolekcje uczestnik ma zagwarantowane:
- Wyżywienie,
- Zakwaterowanie,
- Formację Oazy Dzieci Bożych Ruchu Światło-Życie,
- Opiekę przeszkolonej kadry animatorów/moderatorów,
- Ubezpieczenie,
- Udział we wszystkich zaplanowanych przez Organizatora wydarzeniach.
§ 14. Nie ma możliwości rozpoczęcia rekolekcji w późniejszym terminie (chyba, że za zgodą moderatora).
§ 15. Uczestnik rekolekcji winien godnie reprezentować swoje środowisko, dbać i szanować ekwipunek własny oraz pozostałych uczestników rekolekcji, sprzęt udostępniony do wspólnego użytkowania oraz mienie społeczne i prywatne znajdujące się w miejscu zakwaterowania, dbać o czystość, higienę i zdrowie, szanować i chronić przyrodę.
§ 16. Uczestnicy zakwaterowani w określonym pomieszczeniu zobowiązują się do zdania pomieszczenia w stanie nienaruszonym ostatniego dnia rekolekcji. Uczestnicy, którzy zauważą szkody w swoich pomieszczenia przy kwaterowaniu, są zobowiązani niezwłocznie zgłosić je do Animatora, aby uwolnić się od odpowiedzialności za ich spowodowanie.
§ 17. Organizatorzy oraz Kadra nie sprawują pieczy nad mieniem uczestnika w trakcie trwania rekolekcji, w szczególności nie ponoszą odpowiedzialności za mienie pozostawione w trakcie rekolekcji.
§ 18. Za wszelkie szkody powstałe z winy własnej Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową.
§ 19 W przypadku niepełnego pobytu na rekolekcjach niewynikającego z winy Organizatorów Uczestnikowi nie przysługuje prawo do zwrotu kosztów.
§ 20. Rodzice uczestnika rekolekcji akceptując niniejszy regulamin oświadczają, że stan zdrowia dziecka pozwala na odbycie rekolekcji, a w przypadku jakichś szczególnych przypadłości powiadomią Kadrę o możliwych działaniach w przypadku nawrotu/ataku choroby.
§ 21. Przebywanie na terenie rekolekcji osób niebędących Uczestnikami jest surowo zabronione. Uczestnicy przyjmujący osoby bez uprzedniej zgody i wiedzy Kadry zostaną niezwłocznie ukarani poprzez upomnienie, a w ostateczności karą wydalenia z rekolekcji (w przypadku osób niepełnoletnich prawny opiekun zobowiązany jest do odebrania uczestnika z miejsca zakwaterowania). W takim przypadku Organizator nie zwraca kosztów uczestnictwa.
§ 22. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu Rekolekcji Oazowych oraz ośrodka, w którym organizowane są rekolekcje. Za niestosowanie się do zarządzeń i zaleceń Organizatorów oraz Kadry, nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu a także za zachowania nieprzystające Oazowiczowi uczestnicy mogą zostać ukarani:
- Upomnieniem od Organizatorów oraz Kadry,
- Powiadomieniem moderatora wspólnoty Uczestnika,
- Dyscyplinarnym usunięciem z rekolekcji. W takim przypadku Organizator nie zwraca kosztów uczestnictwa.
§ 23. Organizator dokonuje podziału uczestników na grupy i przydziela ich do konkretnych pomieszczeń sypialni. Zmiany grup i pomieszczeń następują tylko i wyłącznie za zgodą Organizatora.
§ 24. Każdy uczestnik rekolekcji zobowiązuje się do aktywnego udziału we wszystkich punktach programu oraz stawiania się na ewentualne wezwania Organizatorów, Kadry.
Z chwilą przyjęcia na rekolekcje Uczestnik zobowiązany jest do podporządkowania się zarządzeniom Organizatora, Kadry, przestrzegania niniejszego Regulaminu.
Uczestnik ma obowiązek ze względu na bezpieczeństwo przestrzegać programu rekolekcji, a w czasie wolnym stosować się do poleceń Organizatora bądź Kadry. Uczestnicy zobowiązują się do niewykonywania gestów oraz niewypowiadania słów mogących obrazić innych uczestników rekolekcji.
Uczestnik bierze czynny udział w dyżurach gospodarczych i porządkowych w kuchni i innych pomieszczeniach pod opieką animatora. Inne obowiązki będą określane na bieżąco według uznania Organizatora, Kadry.
Uczestnicy zobowiązani są do noszenia schludnego i godnego stroju. Dotyczy to szczególnie piżamy, która powinna okrywać intymne części ciała i nie powinna być zbyt skąpa. Zwyczajem rekolekcyjnym dziewczęta noszą do Kościoła sukienki o długości poniżej kolan.
§ 25. Zabronione jest:
- posiadanie, spożywanie oraz dystrybucja środków odurzających (w tym m.in. narkotyków, alkoholu, dopalaczy środków psychoaktywnych, papierosów, tabaki) przez Uczestników rekolekcji,
- posiadanie broni białej, broni palnej i innych niebezpiecznych narzędzi,
- opuszczać terenu ośrodka bez opiekuna,
- używanie telefonów, tabletów, mp3 itp. urządzeń elektronicznych,
- przebywanie w pokojach osób przeciwnej płci,
- naruszanie ciszy nocnej.
§ 26. Uczestnicy mogą używać telefonów tylko w wyznaczonym czasie. Kontakt telefoniczny tylko do animatorów i moderatora (numery zostaną udostępnione na początku rekolekcji). Poza sytuacjami wyjątkowymi opiekunowie mogą kontaktować się z Organizatorem w wyznaczonym czasie.
§ 27. Uczestnicy mogą dokonywać zakupów w czasie wyznaczonym przez Organizatora. Nie mogą jednak nabywać żywności zabronionej przez kadrę rekolekcyjną.
§ 28. Rodzice uczestnika rekolekcji wyrażają zgodę na publikację wizerunku swojego dziecka w materiałach podsumowujących rekolekcje oraz materiałach promujących Oazy i wydarzeń organizowanych/współorganizowanych przez Ruch Światło-Życie. Uczestnikowi nie przysługuje wynagrodzenie za ww. publikacje.
§ 29. Rodzice uczestnika rekolekcji wyrażają zgodę na przetwarzanie udostępnionych danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji oraz organizacji rekolekcji, Porekolekcyjnego Dnia Wspólnoty oraz innych działań podejmowanych przez Ruch Światło – Życie Archidiecezji Gdańskiej – zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r.( Dz. Ust. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
§ 30. Przestrzeganie niniejszego Regulaminu obowiązuje wszystkich Uczestników i powinno być potwierdzone podpisem opiekunów prawnych.
§ 31. Warunkiem uczestnictwa w rekolekcjach jest całkowita i bezwzględna akceptacja powyższego Regulaminu.
§ 32. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie rekolekcji.
§ 33. W sprawach spornych decyduje Organizator. W sprawach nieuregulowanych powyższym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Zgłoszenie | shortName | Nazwa | Od | Do | Miejsce | Turnus | Liczba miejsc | Kategoria wiekowa | Cena | Zgłoszenia | availabilityStatus | contactPerson | contactEmail | contactPhone |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
204 | ODB_I-III_Polczno | Oaza Dzieci Bożych I-III | 29/06/2025 | 05/07/2025 | Półczno | 1 | 0 | po I, po II SP, po III SP | 850 zł | Lista rezerwowa | gdanskoaza@gmail.com | |||
210 | ODB_IV-VI_Nakla | Oaza Dzieci Bożych IV-VI | 02/07/2025 | 15/07/2025 | Nakla | 1 | 17 | po IV, po V SP, po VI SP | 1300 zł | Tak | gdanskoaza@gmail.com | |||
206 | ODB_I-III_Polczno | Oaza Dzieci Bożych I-III | 06/07/2025 | 12/07/2025 | Półczno | 1 | 23 | po I, po II SP, po III SP | 850 zł | Tak | gdanskoaza@gmail.com | |||
207 | ODB_I-III_Polczno | Oaza Dzieci Bożych I-III | 13/07/2025 | 19/07/2025 | Półczno | 1 | 29 | po I, po II SP, po III SP | 850 zł | Tak | gdanskoaza@gmail.com | |||
208 | ODB_I-III_Polczno | Oaza Dzieci Bożych I-III | 20/07/2025 | 26/07/2025 | Półczno | 1 | 38 | po I, po II SP, po III SP | 850 zł | Tak | gdanskoaza@gmail.com | |||
211 | ODB_IV-VI_Nakla | Oaza Dzieci Bożych IV-VI | 21/07/2025 | 03/08/2025 | Nakla | 1 | 21 | po IV, po V SP, po VI SP | 1300 zł | Tak | gdanskoaza@gmail.com | |||
209 | ODB_I-III_Polczno | Oaza Dzieci Bożych I-III | 27/07/2025 | 02/08/2025 | Półczno | 1 | 25 | po I, po II SP, po III SP | 850 zł | Tak | gdanskoaza@gmail.com | |||
212 | ODB_IV-VI_Parchowo | Oaza Dzieci Bożych IV-VI | 11/08/2025 | 24/08/2025 | Parchowo | 1 | 24 | po IV, po V SP, po VI SP | 1300 zł | Tak | gdanskoaza@gmail.com |
Skontaktuj się z nami!
Oaza Dzieci Bożych

Anna i Grzegorz Michalscy
tel. 608 200 214
Możesz też wysłać wiadomość na adres gdanskoaza@gmail.com
w temacie wpisując interesujące Cię rekolekcje lub zadanie (ODB, OND, ONŻ, Animator).
Odpowiemy na niego jak szybko to możliwe.
Informacje
Zgłoszenie
Uczestnik zapisuje się na rekolekcje wakacyjne przez wypełnienie odpowiedniego formularza na liście rekolekcji poniżej.
Na podany przez uczestnika adres e-mail zostaje automatycznie wygenerowana karta zgłoszenia.
Na adres e-mail zostaną także przesłane informacje o rekolekcjach i regulamin (dostępny także poniżej).
Uczestnik zostaje przyjęty na rekolekcje gdy wpłaci zaliczkę oraz animator uzupełni opinię.
Zapisy trwają do wyczerpania miejsc i 10 dni przed rozpoczęciem rekolekcji.
Zaliczka
Warunkiem zapisania na rekolekcje młodzieżowe jest wpłata zaliczki na konto w wysokości 500 zł. Zaliczkę prosimy wpłacić najpóźniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem turnusu.
Nie przyjmujemy zaliczek w gotówce.
Do dwóch tygodni przed rekolekcjami należy uregulować drugą część płatności przelewem tj. 500 zł (w tytule wpisać cz.2)
Pozostałą kwotę tj. 500 należy zapłacić w gotówce na miejscu w dniu przyjazdu.
Dane do przelewu
W tytule przelewu należy wpisać:
“OŻK rok, stopień, Imię i Nazwisko”,
np.: „OŻK 2024, ONŻ I, Jan Kowalski”.
młodzież i dorośli:
Diakonia Ruchu Światło-Życie Archidiecezji Gdańskiej
ul. ks. Biskupa Jana Bernarda Szlagi 3, Gdynia 81-506
Numer Konta: 59 1020 1912 0000 9902 0219 2722
Karta rekolekcyjna
Karta rekolekcyjna musi zawierać podpisy obojga rodziców lub opiekunów prawnych (w przypadku uczestnika pełnoletniego wystarczy podpis samego uczestnika)
Wypełnioną i podpisaną kartę zgłoszenia należy dostarczyć do ośrodka rekolekcyjnego w dniu rozpoczęcia rekolekcji (bez niej uczestnik nie zostanie przyjęty na rekolekcje).
Przed rekolekcjami do uczestników na podany podczas rejestracji adres e-mail zostanie wysłana informacja o miejscu i szczegółach rekolekcji.
§ 1. Niniejszy Regulamin reguluje zasady uczestnictwa w rekolekcjach organizowanych przez Ruch Światło-Życie Archidiecezji Gdańskiej w ośrodku wyznaczonym przez organizatora Rekolekcji Oaz Żywego Kościoła zwanymi dalej „rekolekcjami”
§ 2. Uczestnik rekolekcji oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i w pełni akceptuje jego treść.
§ 3. Uczestnik rekolekcji oświadcza, że zapoznał się z podanymi informacjami na stronie internetowej rekolekcji i w pełni je akceptuje.
§ 4. Organizatorem rekolekcji jest Ruch Światło-Życie Archidiecezji Gdańskiej z siedzibą w: ul. Ks. Bpa. J. B. Szlagi 3, 81-506 Gdynia, zwany dalej: „Oaza”.
Osobami reprezentującymi Organizatora są Moderatorzy wraz z animatorami rekolekcji (zwani dalej „Animatorami, Kadrą”). Kadra wraz z Organizatorem ustala zasady przyjmowania uczestników, zatwierdza listę uczestników. Organizator może odmówić przyjęcia kandydata na rekolekcje, bez podania powodu, w szczególności w przypadku:
- braku miejsc przeznaczonych na dane rekolekcje,
- niedokonania terminowej wpłaty zaliczki przez Uczestnika.
§ 5. Wszelkie informacje dotyczące rekolekcji znajdują się na stronie internetowej gdansk.oaza.pl lub bezpośrednio u moderatorów rekolekcji. Są to jedyne oficjalne źródła informacji o rekolekcjach.
§ 6. Uczestnikami rekolekcji mogą być członkowie wspólnot oazowych oraz wszelkie osoby zaakceptowane przez moderatorów.
§ 7. Od osób niepełnoletnich wymaga się zgody rodziców/opiekunów prawnych wyrażonych na karcie uczestnika. Ponadto od wszystkich uczestników wymaga się bezwzględnego podporządkowania się Animatorom Grup.
§ 8. Uczestnik zgłaszający się na rekolekcje powinien wypełnić e – zgłoszenie dostępne w zakładce rekolekcje. Po udanej rejestracji system generuje kartę uczestnika i wysyła na podany adres e mail. Rejestracja elektroniczna trwa do terminu podanego przez organizatora. Kartę należy wydrukować i podpisać (karta musi zawierać podpisy obojga rodziców lub prawnych opiekunów. W przypadku uczestnika pełnoletniego wystarczy podpis samego uczestnika. Wypełnioną kartę należy przywieźć na rekolekcje (bez niej uczestnik nie zostanie przyjęty na rekolekcje).
§ 9. Uczestnik zobowiązany jest do wniesienia zadatku w wysokości 500 zł oraz uiszczenia pozostałej kwoty w terminach wyznaczonych przez organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do wydłużenia lub skrócenia tych terminów po wcześniejszym uzgodnieniu z uczestnikiem Rekolekcji.
§ 10. O zakwalifikowaniu się na Rekolekcje decyduje prawidłowe wypełnienie formularza, wpłata zaliczki oraz zastosowanie się do niniejszego regulaminu.
§ 11. W przypadku konieczności rezygnacji z Rekolekcji z przyczyn obiektywnych należy powiadomić Organizatora nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem. Zadatek nie podlega zwrotowi.
§ 12. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania rekolekcji. W przypadku odwołania rekolekcji, Organizator zwraca Uczestnikom wpłaconą kwotę.
§ 13. W ramach wpłaty za Rekolekcje uczestnik ma zagwarantowane:
- Wyżywienie
- Zakwaterowanie
- Opiekę przeszkolonej kadry
- Ubezpieczenie
- Udział we wszystkich zaplanowanych przez organizatora wydarzeniach.
§ 14. Nie ma możliwości rozpoczęcia rekolekcji w późniejszym terminie.
§ 15. Uczestnik rekolekcji winien godnie reprezentować swoje środowisko, dbać i szanować ekwipunek własny oraz pozostałych uczestników Rekolekcji, sprzęt udostępniony do wspólnego użytkowania oraz mienie społeczne i prywatne znajdujące się w miejscu zakwaterowania, dbać o czystość, higienę i zdrowie, szanować i chronić przyrodę.
§ 16. Uczestnicy zakwaterowani w określonym pomieszczeniu zobowiązują się do zdania pomieszczenia w stanie nienaruszonym ostatniego dnia rekolekcji. Uczestnicy, którzy zauważą szkody w swoich pomieszczenia przy kwaterowaniu, są zobowiązani niezwłocznie zgłosić je do Animatora, aby uwolnić się od odpowiedzialności za ich spowodowanie.
§ 17. Organizatorzy oraz Kadra nie sprawują pieczy nad mieniem uczestnika w trakcie trwania rekolekcji, w szczególności nie ponoszą odpowiedzialności za mienie pozostawione w trakcie rekolekcji.
§ 18. Za wszelkie szkody powstałe z winy własnej Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową.
§ 19 W przypadku niepełnego pobytu na Rekolekcjach niewynikającego z winy Organizatorów Uczestnikowi nie przysługuje prawo do zwrotu kosztów.
§ 20. Uczestnik Rekolekcji akceptując niniejszy regulamin oświadcza, że jego stan zdrowia pozwala na odbycie rekolekcji, a w przypadku jakichś szczególnych przypadłości powiadomił Kadrę o możliwych działaniach w przypadku nawrotu/ataku choroby.
§ 21. Przebywanie na terenie rekolekcji osób niebędących Uczestnikami jest surowo zabronione. Uczestnicy przyjmujący osoby bez uprzedniej zgody i wiedzy Kadry zostaną niezwłocznie ukarani poprzez upomnienie, a w ostateczności karą wydalenia z rekolekcji (w przypadku osób niepełnoletnich prawny opiekun zobowiązany jest do odebrania uczestnika z miejsca zakwaterowania). W takim przypadku Organizator nie zwraca kosztów uczestnictwa.
§ 22. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu Rekolekcji Oazowych oraz ośrodka, w którym organizowane są Rekolekcje. Za niestosowanie się do zarządzeń i zaleceń Organizatorów oraz Kadry, nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu a także za zachowania nieprzystające Oazowiczowi uczestnicy mogą zostać ukarani:
- Upomnieniem od Organizatorów, Kadry
- Powiadomieniem moderatora wspólnoty Uczestnika
- Dyscyplinarnym usunięciem z rekolekcji. W takim przypadku Organizator nie zwraca kosztów uczestnictwa.
§ 23. Organizator dokonuje podziału uczestników na grupy i przydziela ich do konkretnych pomieszczeń. Zmiany grup i pomieszczeń następują tylko i wyłącznie za zgodą organizatora.
§ 24. Każdy uczestnik rekolekcji zobowiązuje się do aktywnego udziału we wszystkich punktach programu oraz stawiania się na ewentualne wezwania Organizatorów, Kadry. Z chwilą przyjęcia na rekolekcje Uczestnik zobowiązany jest do podporządkowania się zarządzeniom Organizatora, Kadry, przestrzegania niniejszego Regulaminu.
Uczestnik ma obowiązek ze względu na bezpieczeństwo przestrzegać programu rekolekcji, a w czasie wolnym stosować się do poleceń Organizatora bądź Kadry. Uczestnicy zobowiązują się do niewykonywania gestów oraz niewypowiadania słów mogących obrazić innych uczestników rekolekcji.
Uczestnik bierze czynny udział w dyżurach gospodarczych i porządkowych w kuchni i innych pomieszczeniach pod opieką animatora. Inne obowiązki będą określane na bieżąco według uznania Organizatora, Kadry.
Uczestnicy zobowiązani są do noszenia schludnego i godnego stroju. Dotyczy to szczególnie piżamy, która powinna okrywać intymne części ciała i nie powinna być zbyt skąpa. Zwyczajem rekolekcyjnym dziewczęta noszą do Kościoła sukienki o długości poniżej kolan.
§ 25. Zabronione jest:
- posiadanie, spożywanie oraz dystrybucja środków odurzających (w tym m.in. narkotyków, alkoholu, dopalaczy środków psychoaktywnych, papierosów, tabaki) przez Uczestników rekolekcji.
- posiadanie broni białej, broni palnej i innych niebezpiecznych narzędzi.
- opuszczać terenu ośrodka bez opiekuna,
- używać telefonów, tabletów, mp3 itp. urządzeń elektronicznych w czasie zajęć,
- przebywanie w pokojach osób przeciwnej płci,
- naruszanie ciszy nocnej.
§ 26. Uczestnicy mogą używać telefonów tylko w pokojach i w czasie przerwy poobiedniej oraz przed kolacją.
Opiekunowie mogą kontaktować się z organizatorem w godzinach od 19:00 do 20:30.
§ 27. Uczestnicy mogą dokonywać zakupów w czasie wyznaczonym przez organizatora.
§ 28. Uczestnik rekolekcji wyraża zgodę na publikację swojego wizerunku w materiałach podsumowujących rekolekcje oraz materiałach promujących Oazy i wydarzeń organizowanych/współorganizowanych przez Ruch Światło-Życie. Uczestnikowi nie przysługuje wynagrodzenie za ww. publikacje.
§ 29. Uczestnik rekolekcji wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji oraz organizacji rekolekcji – zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r.( Dz. Ust. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
§ 30. Przestrzeganie niniejszego Regulaminu obowiązuje wszystkich Uczestników i powinno być potwierdzone własnoręcznym podpisem Uczestnika. Regulamin obowiązuje do zakończenia rekolekcji.
§ 31. Warunkiem uczestnictwa w Rekolekcjach jest całkowita i bezwzględna akceptacja powyższego Regulaminu.
§ 32. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie rekolekcji.
§ 33. W sprawach spornych decyduje Organizator. W sprawach nieuregulowanych powyższym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Skontaktuj się z nami!
Oaza Nowej Drogi

Weronika Forgiel
tel. 731 858 136
Oaza Nowego Życia

Krzysztof Wica
tel. 537 658 765
Animatorzy

Klaudia Boike
tel. 538 426 926
Możesz też wysłać wiadomość na adres gdanskoaza@gmail.com
w temacie wpisując interesujące Cię rekolekcje lub zadanie (ODB, OND, ONŻ, Animator).
Odpowiemy na niego jak szybko to możliwe.
Poniżej znajduje się lista rekolekcji odbywających się w najbliższym czasie. Po kliknięciu na nazwę rekolekcji rozwijają się informacje szczegółowe wraz ze sposobem zapisów.
Z uwagi na zmieniające się ceny Diecezjalna Diakonia Rekolekcyjna nie jest w stanie zagwarantować, iż ustalone na chwilę obecna ceny w ośrodkach nie ulegną zmianie.
W przypadku jakiejkolwiek zmiany moderatorzy niezwłocznie poinformują uczestników o zmianie.
Rodzaj rekolekcji: Oaza Modlitwy
Termin: 21.03 – 23.03.2025
Miejsce: Dębki
Koszt:
Dorośli – 380 zł
Dzieci – wiek:
- 0-5: 50 zł
- 6-15: 220 zł
Zgłoszenia: Zgłoś się tutaj
mail: krzysztoforki@gmail.com
Rodzaj rekolekcji: Sesja o pilotowaniu kręgów
Termin: 29.04 – 04.05.2025
Miejsce: Dębki
Koszt:
Dorośli – 1000 zł
Dzieci – wiek:
- 0-2: 80 zł
- 3-5: 120 zł
- 6-15: 550 zł
Zgłoszenia: Zgłoś się tutaj
Rodzaj rekolekcji: Oaza Nowego Życia I stopnia dla rodzin
Termin: 28.06 – 13.07.2025
Miejsce: Kluczbork
Koszt:
Dorośli – 2650 zł
Dzieci – wiek:
- 0-2: 350 zł
- 2-13: 1300 zł
- powyżej 13 lat: 2200 zł
Zgłoszenia: Zgłoś się tutaj
Kontakt: Justyna i Krzysztof Bużan
mail: 0508386013@wp.pl
Rodzaj rekolekcji: Oaza Nowego Życia I stopnia dla rodzin
Termin: 29.06 – 13.07.2025
Miejsce: Smolany
Koszt:
Dorośli – 2250 zł
Dzieci – wiek:
- 0-3: 250 zł
- 4-10: 1350 zł
- 11-14 lat: 1500 zł
Zgłoszenia: Zgłoś się tutaj
Kontakt: Lena i Jacek Konczal
mail: lena.konczal@gmail.com
Rodzaj rekolekcji: tematyczne, rekolekcje budujące więź małżeńską dla rodziców dorosłych dzieci (rekolekcje bez udziału dzieci)
Termin: 12.07 – 18.07.2025
Miejsce: Pyzówka
Koszt:
Dorośli – 1050 zł
Zgłoszenia: Zgłoś się tutaj
Kontakt: czr13@o2.pl
Rodzaj rekolekcji: Oaza Rekolekcyjna Animatorów Rodzin I stopnia
Termin: 13.07 – 17.07.2025
Miejsce: Kluczbork
Koszt:
Dorośli – 850 zł
Dzieci – wiek:
- 0-2: 150 zł
- 3-13: 400 zł
- powyżej 13 lat: 700 zł
Zgłoszenia: Zgłoś się tutaj
mail: krzysztoforki@gmail.com
Rodzaj rekolekcji: Oaza Nowego Życia I stopnia dla rodzin
Termin: 18.07 – 02.08.2025
Miejsce: Kniewo
Koszt:
Dorośli – 2450 zł
Dzieci – wiek liczony wg roku urodzenia:
- 2024-2025: 350 zł
- 2022-2023: 600 zł
- 2013-2021: 1400 zł
- 2012 i starsze: 1950 zł
Zgłoszenia: Zgłoś się tutaj
Barbara i Lesław Brzezińscy, tel. 501-552-669, mail: b.brzezinska@wp.pl
Rodzaj rekolekcji: Oaza Nowego Życia II stopnia dla rodzin
Termin: 18.07 – 03.08.2025
Miejsce: Pyzówka
Koszt:
Dorośli – 2600 zł
Dzieci – wiek:
- 0-2: 350 zł
- 2-6: 1500 zł
- 6-12: 1800 zł
- 12-16: 2100 zł
Zgłoszenia: Zgłoś się tutaj
mail: dksoleccy@gmail.com
Rodzaj rekolekcji: Radość Zobowiązań
Termin: 04.08 – 12.08.2025
Miejsce: Bańska Wyżna
Koszt:
Dorośli – 1250 zł
Dzieci – wiek:
- 0-2: 100 zł
- 3-8: 500 zł
- 9-11: 600 zł
- 12 lat i starsze: 1100 zł
Zgłoszenia: Zgłoś się tutaj (lista rezerwowa)
mail: anna.m.dubicka@gmail.com
Rodzaj rekolekcji: Oaza Nowego Życia II stopnia dla rodzin
Termin: 08.08 – 24.08.2025
Miejsce: Koniaków
Koszt:
Dorośli – 2550 zł
Dzieci – wiek:
- 0-3: 550 zł
- 4-12: 1050 zł
- 13-17: 1550 zł
Zgłoszenia: Zgłoś się tutaj
mail: tomek@vininova.pl
Rodzaj rekolekcji: Oaza Rekolekcyjna Animatorów Rodzin II stopnia
Termin: 13.08 – 17.08.2025
Miejsce: Bańska Wyżna
Koszt:
Dorośli – 650 zł
Dzieci – wiek:
- 0-2: 100 zł
- 3-12: 300 zł
Zgłoszenia: Zgłoś się tutaj
Kontakt: Justyna i Tomasz Kaliszan
mail: justynakaliszan@wp.pl